Cviky na uvoľnenie, relax a rozprúdenie energie

Hýbeme sa, aby sa cítili dobre.

Ako Ti to znie?

Niekedy je najťašie práve rozhýbať sa. (Ešte aj tá fyzika to potvrdzuje zákonom zotrvačnosti!)

Nájdi si čas pre seba, kedy venuješ pozornosť len sebe, svojmu telu, dychu, duši. Buď v kontakte s tým, kým si a čo Ťa tvorí. Buď dôležitá sama pre seba. Buď si potrebný. Dopraj si to, čo bežne venuješ všetkému možnému. Koľko z toho ide Tebe? Koľko si dávaš pozornosti, láskavosti, energie, starostlivosti, nežnosti? Dôležité je, že s pohybom či pozornosťou pre seba môžeš začať kedykoľvek. Dobré správy!

Daj si 15 minút. Rozhodni sa dať si rande so sebou každý deň. Máš na to! Keď máš viac času, daj si 30 minút, hodinu… A uvidíš, čo na to telo povie.

Len sa ľúb.

@úvodná melódia a obrázok je z pesničky Asatoma od Sama Garretta a Mollie Mendoza –  https://www.youtube.com/watch?v=N6-wM8j-Yqg

Joga odo mňa pre Teba YOU GO! 

Vďačne,

LA